Diploma concedit als guanyadors.

El grup de 1r d’ESO G ha rebut el diploma que l’acredita com el guanyador de la 3a volta del concurs del grup més ecològic de l’IES Damià Huguet. En aquest concurs participen els tretze grups de 1r i 2n d’ESO del nostre centre. Cada setmana els membres de la Comissió d’Ecocentre, organitzadora del concurs, passen a revisar les aules. En aquestes revisions es valora com el grup efectua la separació de residus (paper, plàstic i rebuig), la reutilització de recursos (capsa de paper reutilitzable), l’estalvi energètic (llums apagats quan no es fa classe o la llum natural és suficient) i la neteja de l’aula (fems a terra, taules netes, etc.).

Si ens fixem en la taula classificatòria de la 3a volta, veurem que 1r d’ESO G (159 punts) ha guanyat aquesta tercera volta amb un avantatge ne només 2 punts  respecte als seus immediats perseguidors, 2n C (157 punts). El grup més contaminant, 1r C, només ha aconseguit 90 punts. El grup guanyador va ser premiat amb un berenar gratuït al bar de l’institut.

Berenar dels guanyadors