

Selfie del grup guanyador, “Antoni Gaudí Experience” de 4ESO A davant Can Casasayas i la Pensió Menorquina
Els grups de 4t d’ESO van dur a terme una gimcana artística pels carrers del centre històric de Ciutat de Mallorca organitzada pel departament de Geografia i Història. Els alumnes, dividits en grups, havien de completar un circuit localitzant amb el GPS dels seus mòbils una dotzena d’edificis historicistes (neoclàssics, neogòtics i neomudèjars) i modernistes i un seguit d’escultures avantguardistes (com “Personatge” de Miró, “Nancy”, un mòbil de Calder o “Jònica” de Subirach), fer-s’hi selfies, fotografiar un seguit d’elements constructius o ornamentals (enviant les fotografies a una carpeta del Drive compartida amb els jutges de la gimcana) i respondre a les preguntes d’un formulari Google.

Els subcampions, el grup “La Pedrera Team” de 4ESO F, davant l’escultura de Miró “Personatge”. Van empatar a punts amb “Antoni Gaudí Experience”; el desempat fou pel temps de realització de la prova.
El guanyador va ser el grup “Antoni Gaudí Experience” de 4ESO A amb 71 punts. En segona posició va quedar el grup “La Pedrera Team” de 4ESO F també amb 71 punts (van emprar 8 minuts més que els guanyadors en completar les proves). La tercera posició fou pel grup “Puig, Cadafalch & Co.” de 4ESO E amb 67 punts. Els tres millors grups foren convidats al bar de l’IES: un panet o pizza i una beguda pels primers, un panet o pizza pels segons i una beguda pels tercers.

La tercera posició fou pel grup “Puig, Cadafalch & Co.” de 4ESO E que aquí apareix davant de la façana modernista del Forn des Teatre.
Departament de Geografia i Història



